FAQS

VEEL GESTELDE VRAGEN

Klik op de vraag voor het antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Bel ons op 0297-320010 (11:00 tot 23:00) of email naar Info@LiliansGalerie.nl.

Wat ik bestel op de galerie is ook wat ik krijg?

Een schilderij wordt pas op de galerie geplaatst wanneer het daadwerkelijk ontvangen is door Lilian’s Galerie. Van dit schilderij wordt in eigen beheer foto’s gemaakt en uitvergrotingen door middel van scans. Deze ziet u op de website. Het schilderij op internet is dus exact het schilderij dat u koopt.

Hoe gaat het bestellen in haar werk?

Als u een schilderij mooi vindt en wilt kopen, gaat u eerst naar dat schilderij toe. Vervolgens klikt u op Bestel* op de gele balk of bovenaan op het tab blad.
U krijgt via een beveiligde verbinding een nieuw scherm met het bestelformulier dat u kunt invullen.
U kunt kiezen voor vooruitbetaling, rembours en afhalen. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld en de leverwijze heeft geselecteerd vinkt u deleveringsvoorwaardenaan en klikt u op Plaats Bestelling. Uw bestelling wordt direct verwerkt* en u ontvangt per Email een bevestiging van uw aankoop.
Heeft u gekozen voor betaling vooraf, dan kunt u na het plaatsen van de bestelling kiezen hoe u wilt betalen. De mogelijkheden zijn iDeal, Visa, Mastercard, Mister Cash (Belgie) en overboeking via bank. Niet direct uw betaalpas of credit card bij de hand? Geen probleem, in de bevestigings Email die wij naar u zenden is een betaallink opgenomen waarmee u ook later kunt betalen.
Heeft u gekozen voor afhalen, dan kan dat op afspraak op elke dag ‘s middags of ‘s avonds. U kunt betalen met pin, Visa en Mastercard.

* Als iemand u net voor is met aankopen, wordt dit vermeld en kunt u niet bestellen. De knop Bestel is niet beschikbaar als het schilderij is verkocht.

Ik heb besteld, maar wil annuleren. Hoe moet dat?

Annuleren kan zonder opgaaf van reden.

U heeft besteld maar nog niet betaald?
Stuur een Email naar Verkoop@LiliansGalerie.nl met uw bestelgegevens en het betreffende schilderij. Het schilderij wordt dan zo snel mogelijk weer beschikbaar gesteld op onze galerie.

U heeft besteld en betaald?
Stuur zo spoedig mogelijk een Email naar Verkoop@LiliansGalerie.nl met uw bestelgegevens, de naam van het schilderij en (als u niet per bank overboeking heeft betaald) uw bankgegevens. U voorkomt hiermee dat het schilderij onnodig aan u wordt verzonden.
Annuleert u en is het schilderij inmiddels wel aan u verzonden, dan wordt de bijdrage verzendkosten heen aan u berekend, maar niet de bijdrage voor de verzendkosten retour.
Annuleren kan zonder opgaaf van reden.
Het schilderij wordt dan zo snel mogelijk weer beschikbaar gesteld op onze galerie.

Heeft u betaald met credit card? Dan zal Lilian’s Galerie u de kosten van de credit card maatschappij doorberekenen indien uw credit card maatschappij deze berekent.
Dit is maximaal 3,5% van het totaalbedrag.

Termijn en kosten retourneren

Wanneer u een schilderij koopt verwacht u natuurlijk dat het prachtig staat. En we ontvangen ook nooit wat terug. Maar het is mogelijk dat een schilderij niet zo mooi in uw interieur staat als u dacht en daarom kunt u wel retourneren.
U ziet het al direct na het uitpakken. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij regelen het voor u. U hoeft verder niets te doen.
Verpak het schilderij zoals u hem ontvangen heeft. Is de dunne folie kapot, gebruik dan bijvoorbeeld huishoudfolie of magnetronfolie. UPS komt het schilderij weer bij u ophalen.

De termijn waarin u kunt retourneren (herroepingsrecht) is binnen 14 dagen na ontvangst.

De kosten van retourneren zijn 35 Euro

Na ontvangst door ons en vaststelling dat het schilderij onbeschadigd is ontvangt u uw betaling minus de retourkosten terug op uw bankrekening. Ingeval van een rembourszending ontvangt u uw betaling terug zodra wij deze van UPS hebben ontvangen.
Bijvoorbeeld, u heeft een schilderij gekocht van 350 Euro en gekozen voor betaling vooraf, dan heeft u 15 Euro bijdrage verzendkosten betaald (in totaal 365 Euro). Voor het retourneren betaalt u 35 Euro bijdrage retourkosten. U ontvangt dan terug 350 Euro + 15 Euro – 35 Euro = 330 Euro. Heeft u afgehaald en brengt u zelf terug, dan betaalt u geen kosten.
Wilt u ruilen? Neem dan eerst contact met ons op. Vaak kunt u dan besparen op de kosten.
Let op: deze regeling geldt alleen voor particulieren en geldt niet voor in opdracht vervaardigde schilderijen.

Meerdere schilderijen bestellen

Normaal hebt u een winkelwagentje waarin u de bestelling kunt plaatsen. Echter, van de getoonde schilderijen hebben wij er een: het getoonde schilderij. Dus wanneer u die in de winkelwagen zou doen en verder rondwinkelt zou iemand anders u alsnog te snel af kunnen zijn. Daar bent u dan niet blij mee.
Wanneer u meerdere schilderijen wilt bestellen en laten toezenden en u kiest voor vooruitbetaling, dan betaalt u eenmalig de bijdrage van 15 Euro. Of u nu 1 schilderij, 3 of 10 schilderijen koopt, het bedrag blijft 15 Euro.
Kies bij uw bestelling steeds voor betaling vooraf, maar ga nog niet daadwerkelijk de betaling doen. U krijgt per bestelling een bevestiging per Email. Gebruik niet de betaallink in deze email.
Nadat u alle bestellingen hebt gedaan ontvangt u een nieuwe email met een betaallink voor het totaalbedrag. U kunt dan betalen met iDeal, Visa, Mastercard of Mr Cash (Belgie).
Wilt u de bestellingen over meerdere dagen spreiden, neem dan vooraf contact op (0297-320010). In overleg worden uw bestellingen dan opgespaard.
Let wel, dit geldt alleen wanneer u steeds kiest voor betaling vooraf per bank.
Wanneer u een bestelling plaatst en kiest voor rembours, dan betaalt u steeds het vermelde bedrag en is geen korting op de verzending mogelijk.

Wilt u het totaalbedrag van uw gecombineerde bestellingen ineens voldoen met iDeal, Visa, Mastercard of Mr Cash (Belgie), neem dan contact met ons op via Email (Verkoop@LiliansGalerie.nl) of telefonisch (0297-320010). Wij zenden u dan per Email een betaallink waarmee u het totaalbedrag ineens kunt voldoen.

Levertijd

Alle getoonde schilderijen zijn aanwezig in onze galerie en klaar voor verzending. Wij kopen het schilderij eerst van de kunstenaar voordat wij het aanbieden in onze galerie.

Vele andere online galeries tonen afbeeldingen van schilderijen die ze kunnen laten maken. Dit scheelt voor zo’n galerie namelijk veel aan investering omdat zo’n galerie geen voorraad aanhoudt. Er wordt pas in een schilderij geinvesteerd nadat deze door u is besteld. Een ander voordeel voor zo’n galerie is dat een ontwerp vele malen kan worden verkocht. Het nadeel voor u is dat die wel enkele weken moet wachten omdat zo’n galerie het betreffende schilderij bij een productie atelier bestelt. Naast het wachten is tevens het nadeel dat het schilderij altijd wat anders is dan de afbeelding waarop u het koopt. Het wordt immers nageschilderd en nog afgezien van de kwaliteiten van de kunstschilder die het maakt heeft iedere kunstschilder zijn of haar eigen stijl.
Lilian’s Galerie werkt niet zo om de prijs van een schilderij zo laag mogelijk te krijgen. We bezuinigen op zoveel mogelijk kosten, maar niet op de kwaliteit van een schilderij en niet op onze service. Alle schilderijen op Lilian’s Galerie zijn bestaande unieke geschilderde schilderijen welke zijn aangekocht en in ons bezit zijn. Het voordeel is dat u precies ziet wat u koopt en u kunt het schilderij snel in huis hebben. En, verkocht is weg.

Verzending

Lilian’s Galerie heeft speciale sterke verzenddozen ontworpen en laten produceren waarin schilderijen in kunnen worden verzonden. Het is nog nooit voorgekomen dat een zending beschadigd raakte. Dat willen we natuurlijk zo volhouden. Doorgaans heeft u het schilderij 1 tot 2 werkdagen na bestellen in huis. Verzenden gebeurt verzekerd.

Wat als de doos bij aflevering beschadigd is?

Als u kunt zien dat het schilderij desondanks niet is beschadigd kunt u het alsnog accepteren. Zo niet, dan het pakket gewoon weigeren omdat het beschadigd is. UPS retourneert het schilderij aan ons en wij controleren of het is beschadigd. Is het niet beschadigd, dan wordt het opnieuw aan u verzonden. Is het wel beschadigd dan krijgt u het volledige aanschafbedrag op uw bankrekening of giro teruggestort.

Het schilderij is een cadeau voor iemand anders

Als het schilderij een cadeau is, kunt u vooraf afspraken maken voor de omruiltermijn op 0297-320010. U kunt deze afspraak dan vermelden bij uw bestelling.
Doorgaans kan er worden geruild binnen 14 dagen nadat het cadeau door u is gegeven.

Veilig kopen met het Webshop Keurmerk

We zijn lid van De Stichting Webshop Keurmerk. Daarnaast kunt u lezen wat de ervaring van klanten zijn die al een schilderij bij ons hebben gekocht.
Deze klanten zijn na hun aankoop door ons uitgenodigd hun ervaring te vertellen en te delen met nieuwe klanten. U kunt dit lezen op onze Enquete pagina.

Privacy Policy

Alle gegevens die door Lilian’s Galerie (RPL Interactive BV) worden verzameld en bewaard worden altijd vertrouwelijk behandeld en nooit aan derden verstrekt, tenzij dit uitdrukkelijk van rechtswege verplicht is of nodig is voor het afhandelen van een bestelling. Denk bijvoorbeeld aan het verstrekken van uw (aflever-)gegevens aan de vervoerder om uw bestelling aan u te kunnen leveren. Een eventuele vermelding van uw naam op onze website (bijvoorbeeld in een gastenboek, als kunstenaar of anderzijds) wordt op uw eerste verzoek direct verwijderd. Uw verzoek kan per Email of telefonisch (0297-320010). Welke gegevens worden verzameld? Dat zijn gegevens m.b.t. het functioneren van de website en, bij een bestelling, uw persoonlijke en/of bedrijfsgegevens benodigd om een bestelling af te kunnen handelen. U kunt aangeven of u met uw Email adres wilt worden opgenomen in ons Email mailing bestand. U krijgt dan maximaal 1x per week een Email van Lilian’s Galerie over uitsluitend gerelateerde onderwerpen en/of producten. U kunt zich altijd afmelden via de link in zo’n Email of direct per Email (aan: Info@LiliansGalerie.nl ) door in het onderwerp ‘Afmelden mailing’ te zetten. Afmelden kan ook telefonisch (0297-320010). Op eerste verzoek worden alle gegevens van u verwijderd uit ons bestand, voor zover dit van rechtswege (zoals boekhoudregels) is toegestaan.

Zijn alle schilderijen handgeschilderd?

Het antwoord is simpel: ja! Alle schilderijen zijn door een kunstenaar met de hand gemaakt. Geen print, drukwerk of massaproductie. Wij hebben dus ‘maar’ 1 exemplaar van het getoonde schilderij: het schilderij waarvan u de afbeeldingen ziet. Wanneer u hem koopt, krijgt u het getoonde schilderij. Eenmaal verkocht = weg. Wij kunnen geen 2e leveren. Overigens kan een kunstschilder meerdere vergelijkbare schilderijen maken, bijvoorbeeld als thema serie. Dat is zijn of haar artistieke keuze.

Nu een schilderij kopen?

NAAR SHOP